Bereik je klanten met relevante e-mail
Met de juiste e-mailmarketing haal je al snel 20-30% van je omzet of leads binnen. Dat is veel! Relevantie en aantrekkelijkheid zijn hierbij key factoren, niemand zit te wachten op saaie en onpersoonlijke e-mails. Slechte e-mailmarketing verhoogt de kans op uitschrijvingen en kan een negatief effect op je business hebben. Dus zoals voor meer dingen geldt: doe je het, doe het dan goed!
Haal meer uit nieuwe en bestaande klanten
Personalisatie
E-mail is uitermate geschikt om je klanten op de hoogte te houden van nieuwe producten of diensten en de stand van zaken binnen je bedrijf. Daarbij draait alles om personalisatie. Hoe persoonlijker en relevanter de e-mail, hoe beter. Dit vergroot de kans op succesvolle e-mailcampagnes.
Blijf onder de aandacht
Door op het juiste moment een e-mail of digitale nieuwsbrief te sturen, blijf je positief top of mind bij je klanten. Gebruik e-mail commercieel of voor het versturen van informatieve content. E-mail werkt zowel voor B2C als B2B klanten. Misschien krijg je niet direct reactie, je bent wél weer even onder de aandacht van de lezer geweest.
Hoe zet ik e-mailmarketing in?
Bereik je doelgroep
Goede content is belangrijk voor een succesvolle mailcampagne. Zowel tekst als afbeeldingen spelen hierbij een grote rol. Daarnaast is het in kaart brengen en segmenteren van je doelgroep de sleutel tot succes. Jouw e-maildatabase wordt verdeeld en opgebouwd op basis van doelgroep of interesse. Zo ontvangt elke klant de juiste, voor hem relevante e-mail.
Leads genereren
Heb jij je wel eens ingeschreven voor een nieuwsbrief om korting te ontvangen? Grote kans dat je daarna een aankoop hebt gedaan en de nieuwsbrief nog steeds ontvangt. Naast korting kan het downloaden van een brochure, e-book of whitepaper een trigger zijn voor een e-mailcampagne. Er is al interesse getoond, de volgende stap is met e-mail zo gezet.
Wist je dat?
E-mailmarketing diensten
E-mail templates
Veel mensen lezen hun e-mails op een mobiele telefoon. Het is daarom belangrijk een responsive e-mail template te gebruiken. Ook een aantrekkelijk design en de juiste call to action zorgen voor een hogere conversie uit e-mail en uiteindelijk meer (tevreden) klanten.
Conversie-optimalisatie
Hoe goed scoren jouw e-mailcampagnes? Door het verbeteren van het e-mail conversie ratio (ECR) haal je meer leads of omzet binnen via e-mail.
E-mail automation
Stuur geautomatiseerd op het juiste moment de juiste boodschap naar de juiste persoon. Op basis van triggers, campagneflows, klantinformatie en content worden automatische mailcampagnes opgezet.
Dashboarding
Wil je meer inzicht in de prestaties van je e-mailcampagnes? Door het bouwen van een persoonlijk e-mail dashboard heb jij op elk moment een helder overzicht van de cijfers.
Je concurrenten voorblijven?
Wil je advies over de beste e-mailmarketing-aanpak? Neem contact op, zodat we samen kunnen kijken welke aanpak het best bij jou en je bedrijf past.
vanaf
€
180,-
maandelijks
- Mailchimp
- E-mail optimalisatie
- E-mail flows
- Vergroten e-mailbase
- Personalisatie
- A/B testen